Dlaczego Bóg był tak okrutny?

 Bóg

Zrozumienie działania Boga przed potopem i w wielu bitwach, należy rozpocząć od wytłumaczenia czym jest Sąd Boży. 

Ludzie, którzy sprzeciwili się wiele razy Bogu, dostali wiele szans na naprawę, na odejście od szatana. Skoro pomimo głoszonej prawdy, dostępnej wiedzy, dalej trwają w kłamstwie, to muszą ponieść konsekwencje.

Druga Księga Kronik 36:15-16

„Pan, Bóg ich ojców, bez ustanku wysyłał do nich swoich posłańców, albowiem litował się nad swym ludem i nad swym mieszkaniem. Oni jednak szydzili z Bożych wysłanników, lekceważyli ich słowa i wyśmiewali się z Jego proroków, aż wzmógł się gniew Pana na swój naród do tego stopnia, iż nie było już ratunku”.

Na Sądzie Bożym zostaną sprawiedliwie osądzeni.

Mateusza 25:45,46

„Wtedy odpowie im mówiąc: amen, amen mówię wam – ile nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, ani mi nie uczyniliście. I odejdą ci w karę wieczną, zaś sprawiedliwi w życie wieczne„. 

Rzymian 1:28-32

„Tak więc ponieważ nie doszli do wniosku, że trzeba poznać Boga, wydał ich Bóg na pastwę przewrotnych myśli, aby czynili to, czego nie powinno się czynić. Byli więc pełni wszelkiej nieprawości, złości, chciwości, niegodziwości, zazdrości, zabójstw, kłótni, podstępu, złośliwości. Stali się potwarcami, oszczercami, znienawidzili Boga, popadli w zuchwałość, pychę, chełpliwość. Wymyślali różne zbrodnie, byli nieposłuszni rodzicom, jako ludzie nierozumni, chwiejni, bez serca, bez litości. Oni to, choć znając wyroki Boże wiedzieli, że ci, co takie rzeczy czynią, godni są śmierci, nie tylko sami się tych czynów dopuszczają, ale jeszcze chwalą innych, którzy tak postępują”.

Przeciwnicy Boga godni są śmierci nie dlatego, że Bóg jest taki zły, tylko dlatego, że sami wybrali takie życie, sami podjęli taką decyzje.

Po to Bóg dał wolną wolę człowiekowi, aby samodzielnie mógł wybrać Boga lub szatana.

Proszę zwrócić uwagę, spalenie Sodomy i Gomory było spowodowane tym, że wszyscy oddawali cześć szatanowi:

Księga Rodzaju 18:32

„Na to Abraham: Niech mój Pan się nie gniewa, jeśli raz jeszcze zapytam: gdyby znalazło się tam dziesięciu? Odpowiedział Pan: Nie zniszczę przez wzgląd na tych dziesięciu”.

Potop jak i wszelkie bitwy przeciwko sługom Bożym były przedwczesnym sądem Bożym.

Nie wiemy czy ci ludzie ponownie staną przed Sądem, czy osądzili się sami, jawnie występując przeciwko Bogu?

Siedem ludów/rodów szatana zniszczył Bóg:

Dokonania wysłanników 13,19-20 (Dzieje Apostolskie)

„I zniszczywszy ludów siedem w ziemi Kanaan, przydzielił jako dziedzictwo tę ziemię ich mniej więcej w latach czterystu pięćdziesięciu”.

Przed potopem tylko Noe i jego rodzina nie oddawali czci bożkom szatana. Przypomnę, że posłańcy/aniołowie sprzeciwili się Bogu i służyli szatanowi.

Nazywamy ich demony.

Zeszli na ziemię i spłodzili z kobietami dzieci – Nefilimów. Przejęli kontrolę nad człowiekiem.

Tylko Noe i jego rodzina służyli Bogu.

Gdyby nie potop, to dzisiaj bylibyśmy niewolnikami rodu szatana.

Potop to była ochrona uczciwości, sprawiedliwości, miłości, wiary w Boga i Jego Syna.

Proszę sobie wyobrazić życie w islamie, to jest namiastka tego co było przed potopem.

Gdyby nagle przyszedł rozkaz, że w święto jednego z bożków, twoje narodzone dziecko ma być rzucone w ogień dla uczczenie bożka/demona, to zrobiłabyś to?

Należy sobie wyobrazić, jakie to były czasy, jacy ludzie rządzili…

To był okres koszmaru dla uczciwych ludzi…

W Biblii nie ma słowa Jezus

Chrześcijanin nie powinien posługiwać się słowem „Jezus”.

Dlaczego?

Bo takiego słowa nie ma w Pismach.

Proszę samemu sprawdzić, kupując katolicki przekład interlinearny. Jest to najlepszy przekład Nowego Testamentu obecnie dostępny na rynku.

W języku greckim istnieje odmiana imienia Jesu.

Jedna z odmian to Jesus, ale nie Jezus. 

Mateusza 1:21

„Porodzi Syna, któremu nadasz imię Jeszu (ZBAWICIEL), On bowiem zbawi swój lud od jego grzechów”. 

Przeciwnicy Boga zmienili jedną literkę: s na z.

Jest to bardzo ważna zmiana, ponieważ „Jezus” to nie jest imię Syna Boga.

Zwróć uwagę na imię Sara. Sam Bóg zmienił to imię usuwając tylko jedną literkę:

Rodzaju 17:15

„I mówił Bóg do Abrahama: ‘Żony twej nie będziesz nazywał imieniem Saraj, lecz imię jej będzie Sara”.

Saraj oznaczało „kłótliwa”.

Sara to „księżniczka”.

Zwróć uwagę, jak zmiana jednej literki wpływa na sens imienia.

Gdyby Bóg nie uznał tego za słuszne, to czy zmieniałby jedną literkę w imieniu Saraj?

Jeżeli ktoś od tej chwili nazywał żonę Abrahama dalej Saraj, to działał przeciwko Bogu.

Tak samo jest z imieniem Jesu z hebrajskiego – Jeszu.

Ktoś zmienił tylko jedną literkę „s” na „z” i wyszło Jezus.

Polecam zbadać to samemu/samej.

Bóg nie ma na imię „Jahwe”

Biblia nigdzie nie pisze, jak miał na imię Bóg Ojciec. To tłumacze biblijni wytworzyli własne interpretacje imienia Boga: Jahwe, Jehowa, Adonaj, Jawe, Jabe… 

Prawdopodobnie Mojżesz nie znał imienia Bożego i sam nazwał Boga tym, który JEST (JA) lub Bóg dał mu się poznać pod tym imieniem. Dlatego do dnia dzisiejszego znajdujemy w hebrajskich rękopisach imię pisane dwiema literami hebrajskimi, które w alfabecie łacińskim odpowiadają JH a w greckim Nowym Testamencie to imię jest zapisane literami JA ().

Tłumacze łączą hebrajski z greckim i wychodzi im JAH. Później Mojżesz dostanie rozwinięte to imię o dwie kolejne litery i tak powstanie JHWH.

To wszystko co wiemy.

Tłumacze na różne sposoby chcą dodać samogłoski do JHWH. Jednak to jest praca na własne ryzyko.

Skoro Bóg nie podał swojego imienia, to należy uszanować ten fakt, a nie czynić z JHWH karykaturę.

Uciechę ma tylko szatan, ponieważ przykładowo Jehowa czy Jahwe może być imieniem jakiegoś demona.

Kto da gwarancję, że tak nie jest? 

 .

. . ekonomia Robert Brzoza

P.S. Czy wolno modlić się do obrazów? => Bezpłatnie

Formularz z NeTeS



Foto: https://www.flickr.com/photos/136868981@N06/27221380413/

Przeczytaj koniecznie:

29 Responses to “Dlaczego Bóg był tak okrutny?”

  • Tomek on 26 lutego 2017

    Witam Panie Robercie często pan zamieszcza link z inf. ze strony „Wolna Polska” , sam często odwiedzam tą stronę ale zauważyłem wiele różnic głównie w temacie wiary między Pana stroną a tamtą np: kultu ” Matki Boskiej” cytat:
    “I dano Niewieście dwa skrzydła orła wielkiego, by na pustynię leciała na swoje miejsce, gdzie jest żywiona przez czas i czasy, i połowę czasu, z dala od Węża” – Ap 12:14.

    Jeśli jeszcze nie dołączyliśmy, musimy dołączyć do tej resztki KK na pustyni. Musimy zachować “wiarę raz tylko przekazaną świętym” (Jud 1:3), i podejść bliżej do Boga przyjmując prawdziwe sakramenty, i praktykując nabożeństwo do Niepokalanego Serca Maryi i Różaniec święty.

    “I rozgniewał się Smok na Niewiastę, i odszedł rozpocząć walkę z resztą jej potomstwa, z tymi, co strzegą przykazań Boga i mają świadectwo Jezusa” – Ap 12:17.” Czy Pan ufa tej stronie? Proszę odnieść się do tego cytatu.
    Pozdrawiam

  • Robert on 26 lutego 2017

    Tomek,

    ani razu nie dałem linka do tej strony z tekstem religijnym.
    Jeżeli już to głównie o medycynie.
    Czy to oznacza, że całość strony popieram?
    Nie.
    Gdybym oceniał każdy artykuł na innych stronach, to okazałoby się, że nie ma takiej strony www zgodnej z moimi wszystkimi poglądami.
    Staram się linkować do dobrych artykułów, do stron, które starają się pisać prawdę.

  • Tomek on 26 lutego 2017

    Rozumiem i dziękuje za wyjaśnienia.
    Mam takie pytanie co pan myśli o kremacji umarłych?

  • Artur on 27 lutego 2017

    Panie Robercie,

    Co z dziecmi zamordowanymi przez boga? Jak one zawinily?

  • Robert on 27 lutego 2017

    Artur

    Bóg nikogo nie mordował, tylko był konsekwentny względem wyboru człowieka.
    Co do dzieci?
    Zostawmy to Bogu.

  • Robert on 27 lutego 2017

    Tomek

    kremacja to jedna z form pochowania człowieka.
    Dawniej słudzy Boży, głównie wkładali ciało do grobu, jednak spalenie jest również formą pochówku.

  • Robert on 27 lutego 2017

    Jan

    twój komentarz nie będzie opublikowany, ponieważ nic nie wnosi do dyskusji.
    JEst prześmiewczy.
    Nie pisz tutaj jeżeli nie umiesz w sposób kulturalny przedstawić swojej opinii.

  • Albatros on 28 lutego 2017

    (BÓG-OJCIEC-STWÓRCA)

    Niżej są – BOGOWIE SYNOWIE.
    Jedni wybrali dobro, inni zło.

    5 A Pan zstąpił z nieba, by zobaczyć to miasto i wieżę, które budowali ludzie, 6 i rzekł: «Są oni jednym ludem i wszyscy mają jedną mowę, i to jest przyczyną, że zaczęli budować. A zatem w przyszłości nic nie będzie dla nich niemożliwe, cokolwiek zamierzą uczynić.
    7 Zejdźmy więc i pomieszajmy tam ich język, aby jeden nie rozumiał drugiego!

    A co mówi JESZU ?
    On zaś im rzekł: Z powodu małej wiary waszej. Bo zaprawdę, powiadam wam: Jeśli będziecie mieć wiarę jak ziarnko gorczycy, powiecie tej górze: Przesuń się stąd tam!, a przesunie się. I nic niemożliwego nie będzie dla was.

    Bogowie ( Elohim) bali sie jednosci ludzi !
    I co mówia?
    „A zatem w przyszłości nic nie będzie dla nich niemożliwe, cokolwiek zamierzą uczynić. ”

    JESZU , odwrotnie wręcz zachęcał, bo ludzie byli niewolnikami.
    ” I nic niemożliwego nie będzie dla was.”

    Kto nie rozumie tej sprzecznosci, może badać biblię do końca świata i pomrze w NIEWIEDZY !!!

  • Robert on 28 lutego 2017

    Albatros,

    Bóg Ojciec ze Starego Testamentu to ten sam Bóg Ojciec z Nowego Testamentu.
    Tak jak dzisiaj tworzy się NWO i globalizację czyli jeden rząd, jedno państwo, jedno wojsko, jeden bank, tak wtedy szatan chciał zbudować jedno społeczeństwo pod jednym rządem.
    Bóg na to się nie godzi.
    Chyba nie popierasz NWO i globalizacji?

  • Albatros on 1 marca 2017

    Robercie

    To nie ten sam Bóg. Przeczytałes wyraznie, co JESZU POWIEDZIAŁ?
    W czasach budowania wieży Babel, ludzie byli zjednoczeni, mówili jednym głosem, nie prowadzili wojen, jak przed potopem.
    Nie spodobało się Elochim (Bogom) !!! Nie widzisz, Drogi Robercie, tej kolosalnej przepaści, między tym, co Bogowie mówią a JESZU ???
    Często, piszesz, żeby mieć otwarty umysł a miewasz go zaklinowany . Nie obraż się, pragne jedynie Cię podbudować, obudzić !
    Prowadząc tak obszerny blog, musisz posiąść wieksza wiedzę inaczej padnie … naturalną drogą.
    Co do, New Word Order i Globalization .
    Nie bedzie, jednego rzadu, państwa, wojska, banku.
    W NOWYM ŚWIECIE, np: wojsko … nie bedzie potrzebne!

    Masz racje! OJCIEC-STWÓRCA , nie dopusci do tego!
    Matrix, dobiega końca, wchodzimy w 4-ty wymiar, zmienia sie nasze DNA ! O około 14 Stopni, nastepuje przebiegunowanie ziemi, jeszcze parę stopni 2 lub 3 ! Stąd te niesłychane, zmiany klimatyczne!
    Nigdy nie popierałem zła !!!

    To co, pisał JAN ” I WIDZIAŁEM, NOWA ZIEMIE I NOWE NIEBO” – już powoli nastepuje.

    Prawdziwi prorocy, którzy mieli kontakt z OJCEM-STWÓRCĄ , mieli go przez nadświadomość! Tak właśnie – JESZU rozmawiał z OJCEM .
    I co , posądzisz mnie o satanizm?
    Czy zaczynasz rozumieć, co piszę! Szkoda marnować taki blog, gdzie można, dotrzeć do większych mas !!!
    Mam wspaniałego nauczyciela …

  • semperparatus on 2 marca 2017

    Tez upadły świat jest rządzony przez jahwe-demiurga-szatana…plemiennego bożka żydow(Łk.4,1-13)…Jest on…i jego okrutne czyny…ukazany w Starym Testamencie…Ten bożek nienawiści,doczesności i materii nie ma nic wspólnego z nowotestamentowym PRAWDZIWYM BOGIEM…miłości i ducha…którego „Synem’…lub „Wysłannikiem był Jezus Chrystus…
    Jesteśmy tutaj…aby uczyć się i doskonalić duchowo poprzez doświadczanie zła i cierpienia…

  • Robert on 2 marca 2017

    Gnostic Sophia

    ostrzeżenie!

    Jeszcze raz będziesz mnie obrażał, to zablokuję cię.
    Skup się raczej na argumentach.
    Brakuje ci ich i bierzesz sią za obrażanie…

  • Robert on 2 marca 2017

    semperparatus

    nie ma czegoś takiego jak Bóg Izraela i Bóg Chrystusa.
    To jest ten sam Bóg.
    Przeczytaj jeszcze raz artykuł i pomyśl nad argumentami.

    Polecam nie obrażać Boga…

  • Albatros on 2 marca 2017

    Robert

    Moje dwa komentarze, oczekują na moderację, od kilku dni a Ty odpisujesz komuś, kogo nie ma tej stronie , to – Gnostik Sohia.

  • Robert on 2 marca 2017

    Albatros

    1 – co do geopolityki nie zgadzam się z tobą.
    Ale tu jest inna tematyka.

    Podaj proszę choć jeden werset, w którym ktoś sugeruje, że Bóg Stwórca z Nowego Testamentu i Bóg Stwórca ze Starego Testamentu, to dwie odrębne Postacie?
    Skąd wykopałeś taką naukę?
    Wersety proszę, a nie domysły.

    2 – Wieża Babel miała zostać wybudowana, aby ludzie sięgnęli nieba. Według ich wyobrażeń miał być to pomost, droga do nieba:

    „Potem powiedzieli: Chodźmy, zbudujemy sobie miasto i wieżę, której wierzchołek będzie sięgał samego nieba. W ten sposób staniemy się sławni, a imię nasze nigdy nie zaginie na całej ziemi”.

    Nie widzisz tu zachłanności ludzkiej?
    Chcieli sięgnąć do nieba, niby po co, po co mieliby wchodzić do nieba?
    Wiemy, że to jest niemożliwe, jednak ich stopień myślenia to ten sam, który przedstawia masoneria: człowiek jest bogiem i może wszystko.

    Teraz pomyśl, dlaczego budynek Unii europejskiej zbudowany jest w kształcie wieży babel?

    Wieża babel to był bunt przeciwko Bogu, dlatego Stwórca zareagował.

  • Albatros on 2 marca 2017

    Czas pokaże, kto miał racje z geopolityki …

  • semperparatus on 2 marca 2017

    Ja odpowiem za Albatrosa…Tak jak powyżej nadmieniłem…w Ewangelii Łukasza 4,1-13 jest opisana scena kuszenia Jezusa przez szatana…Szatan proponuje Chrystusowi transakcję…:”ja ci oddam wszystkie krainy Ziemi…a ty (za to)oddasz mi pokłon…
    Jeśli szatan coś Chrystusowi zaproponował to znaczy ze to „coś”(Ziemię)miał i ma w posiadaniu…jest jej władcą…Bo przecież nie mógł proponować czegoś czego nie posiada…
    Oczywiście…Jezus Chrystus odrzucił propozycję Szatana…
    A o diabelskim charakterze żydowskiego bożka ST świadczą jego czyny…pełne nienawiści i okrucieństwa…Mają się one nijak do nauk Chrystusa…o miłości bliźniego(każdego człowieka a nie tylko żyda)i prymatu ducha nad materią…
    Wniosek:plemienny bożek żydowski…ze ST(jahwe-demiurg-szatan)…i Bóg Ojciec z NT(którego Synem i wysłannikiem był Jezus Chrystus)-to dwie odrębne,biegunowo przeciwne w swoim charakterze postacie…

  • Robert on 4 marca 2017

    semperparatus

    jakie masz na to dowody biblijne, że Bóg ze Starego Testamentu i Nowego to dwie różne Postacie?

  • Robert on 4 marca 2017

    Albatros

    zatwierdzam te komentarze, które są na temat i nie obrażają Boga.

    O co ci chodzi z Gnostik Sohia?

  • Robert on 5 marca 2017

    smyxx

    twój komentarz nie został opublikowany.
    Cały czas obrażasz i szkalujesz Boga Stwórcę.
    Nie podajesz żadnych wersetów biblijnych, tylko filozofię ludzką.

    Jeżeli jakiekolwiek poglądy nie mają pokrycia w Biblii, to jest to odstępstwo.

  • smyxx on 5 marca 2017

    Robert………………….rozumiem,że jako właściciel bloga masz pełne prawo do publikacji tylko tych komentarzy , które sam uznasz za stosowne , niemniej nie dopuszczanie opinii, ocen i poglądów sprzecznych z Twoimi sprawia ,że zniechęcasz w ogóle do zabierania głosu , chyba nie na tym polega w ogóle sens dyskusji ? Tym bardziej w sytuacji gdy sprawa sporu nie dotyczy samej treści Biblii , a tak było w przypadku zablokowanego komentarza , gdzie odniosłem się jedynie do oceny komentarza jednego z uczestników dyskusji , w którym nie było niczego co można by potraktować jako profanacji Boga

  • Robert on 5 marca 2017

    smyxx

    wiesz na czym polega sens i kultura wypowiadania się?
    Przedstawiasz swoją opinie.
    Ty natomiast chcesz na siłę wrzucić setki komentarzy, aby przekrzyczeć innych.
    Na to zgody nie ma.
    Wypowiedziałeś się, to na siłę nie krzycz…

  • Piotr Tom. on 6 marca 2017

    Witaj Robercie :)

    Wiesz , że Cie i szanuje! Nie chciałem juz pisać !
    Jednak musiałem odezwać się, ponieważ uważam, ze na blogach tego typu, powinno dzielić sie wiedzą a nie pogladami, opiniami, bo to błędne koło.
    Ktoś madry, powiedział kiedyś !
    „Poglądy sa przyczyną wszelkiego zła, im wiecej poglądów, tym mniej wiedzy a wiecej kłótni i wojen”.
    Ja , zrezygnowałem z pisania, ponieważ odpisywałes mi, że obrażam Boga.
    Stawałem w obronie Chrystusa, podając prawdziwe cytaty z innych ewangelii !
    Nie dopuściłeś, ani jednej …jako prawdy! Tylko 4 ewangelie z Biblli, które przez wieki, były manipulowane przez KK ! tylko te uznajesz za prawdę !
    Nie obchodza Cię ewangelie poza biblijne, wiec dałem sobie spokój .

    semperparatus ,
    logicznie wytłumaczył Ci, różnicę miedzy kimś, kto chciałby być Bogiem a prawdziwym- Ojcem Bogiem, o którym mówił JESZU.
    Albatros,
    również madrze tu pisze, któremu odpisujesz, nie pierwszy raz!
    ” zatwierdzam te komentarze, które są na temat i nie obrażają Boga”.
    smyxx,
    tez ma wiedze, tylko niepotrzebnie, pisze o hybrydach.

    Jeśli oni wszyscy, zaprzestaną pisania, bedzie tu wiać nudą .

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

  • Robert on 6 marca 2017

    Piotr Tom.

    Przykro mi, ale tu nie dopuszczam do odstępstwa.
    Gdybym pozwolił wszystko publikować, to nagle okazałoby się, że:
    – Paweł to zdrajca,
    – Bóg ze Starego Testamentu to szatan,
    – science fiction pisma, które nie wiadomo skąd się znalazły, a które propagujecie pochodzą od Boga,
    – ewangelia szatana to cudo, nad którą trzeba się wzorować.

    Skoro Bóg Stwórca ze Starego Testamentu to szatan, to tę księgę należy unieważnić.
    Skoro Paweł to odstępca, to 75% Nowego Testamentu należy unieważnić.
    Skoro Paweł to satanista, a autoryzował go sam Piotr, a Piotra autoryzował Chrystus, to według waszej logiki Chrystus to satanista.

    Myślę, że widzicie, jak niebezpieczne są wasze poglądy.
    Gdybym to wszystko publikował co piszecie, to okazałoby się, że nie ma Boga, Chrystusa, a Biblia to bzdury, bo są inne pisma na których się wzorujecie.

  • Piotr Tom. on 7 marca 2017

    Witaj Robercie :)

    Tutaj zgadzam się z Tobą w 100 % !

    1. Paweł nie był zdrajca ( kilka razy, pisałem,stawałem tu w jego obronie) ! Mówienie o nim satanista, swiadczy o głupocie, malutkiej wiedzy, zwłaszcza wiedzy duchowej!

    2. Bóg ze Starego Testamentu zwłaszcza z Ksiegi Daniela , jest bez zarzutu !!! Jednak (moim zdaniem) jest wielka różnica ,miedzy bogiem Mojżesza, a tym z Księgi Daniela, TAKIM o którym mówił JESZU !!!

    3. Pisma science fiction, zwłaszcza te, wydawane przez zwolenników ewolucji, to wierutne bzdury! Jednak czasem, gdy mamy małą wiedzę, coś prawdziwego uważamy , za science f.

    4. ewangelia szatana – jej wyznawcom współczuję , kiedys odbiora … co zasiali !!!

    5. Wielu bystrych ludzi, dziwi sie , dlaczego Szymon P. otrzymał KLUCZE KRÓLESTWA, ten który 3 razy zaparł się Chrystusa, był konfliktowy itd.

    6. Co było Kluczami Królestwa??? Odpowiedz znam, może następnym razem ….. napisze.

    Robercie piszesz: „Myślę, że widzicie, jak niebezpieczne są wasze poglądy. ” i „bo są inne pisma na których się wzorujecie.”
    Ja moge pisać jedynie za siebie! Nie mam pogladów, juz od dawna! Staram sie mieć wiedzę!
    7. Czy jest coś złego, wzorować się, na ewangeliach i pismach , odrzuconych przez KK ///?

    Pozdrawiam serdecznie !

  • Piotr Tom. on 11 marca 2017

    Robercie

    Może odpowiesz?
    5. Wielu bystrych ludzi, dziwi sie , dlaczego Szymon P. otrzymał KLUCZE KRÓLESTWA, ten który 3 razy zaparł się Chrystusa, był konfliktowy itd.

    6. Co było Kluczami Królestwa???

    7. Czy jest coś złego, wzorować się, na ewangeliach i pismach , odrzuconych przez KK ///?

  • Robert on 12 marca 2017

    Piotr Tom.

    W jakim celu wchodzisz na temat Piotra?

  • Piotr Tom. on 13 marca 2017

    Robercie :)

    Zamiast odpowiadać, pytasz mnie? Jesli tak swietnie znasz sie na biblii … to odpowiedz!

    Pozdrawiam .

  • Paweł on 1 marca 2018

    Witam
    A Bóg Najwyższy jest zmienny czy nie zmienny?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *