Dlaczego satanistyczny świat walczy z mięsem? Ubój rytualny…

 satanistyczny świat

Nie popieram religijnego traktowanie tematu „bezmięsnego”, wegetarianizmu.

Dlaczego?

Bo zauważam niepokojące zjawisko.

Coraz więcej „dziwnych” organizacji walczy z zabijaniem zwierząt. Wystarczyłoby prawo zmienić, aby ubojnie humanitarnie zabijały zwierzęta. Można zakazać pewnych metod. Nie robią tego, jednak walczą, indoktrynują ludzi, aby nie dokonywać uboju zwierząt. 

Kiedy dane organizacje sponsorowane są przez judaistyczną nierządnicę, to jest sygnał, że szatan ma jakiś plan.

Jeżeli te organizacje walczą z ubojem zwierząt, to zastanawiam się, o co tutaj chodzi?

Dlaczego inwestują w temat wegetarianizmu?

Dlaczego zależy im, aby ludzie nie jedli mięsa?

Robert Brzoza

……………………………………..

„Wszelkie poruszające się zwierzę, które żyje, może służyć wam za pokarm. Tak jak zieloną roślinność daję wam to wszystko. Tylko mięsa z jego duszą – jego krwią – nie wolno wam jeść”Rodzaju 9:3-4.

Bóg, pozwalając na zabijanie zwierząt w celu spożywania ich mięsa, zastrzegł pewien warunek. Kiedy przestrzegamy tego warunku, to okazujemy uległość Bogu, uznajemy go za swojego Pana i prawodawcę. On nam rozkazuje, a my jesteśmy mu posłuszni. Należymy do niego, więc akceptujemy Jego wolę.

Bóg sprawił, że ludzie nauczyli się walczyć i poczuli pragnienie, by bronić swojej niezależności.
Pozwolił po potopie jeść mięso zwierząt, co wzmocniło ludzką agresję.
Stali się wojownikami z ambicjami. Szukali sławy na polowaniu i w wojnie, ale przede wszystkim potrafili się skutecznie bronić. Dzięki temu, kiedy pojawili się synowie zbuntowanych aniołów, ludzie wypowiedzieli im wojnę. Biblia zapewnia nas, że Bóg o to zadbał.

„Byli oni ludem wielkim i licznym, i rosłym jak Anakici; a JHWH ich unicestwił sprzed ich oblicza, żeby ci mogli ich wywłaszczyć i zamieszkać na ich miejscu; (22) tak jak uczynił synom Ezawa mieszkającym w Seirze, gdy sprzed ich oblicza unicestwił Chorytów, aby mogli ich wywłaszczyć i mieszkać na ich miejscu aż po dziś dzień. (23) Awwijczyków zaś mieszkających w osadach aż do Gazy unicestwili Kaftoryci, którzy przybyli z Kaftoru, żeby zamieszkać na ich miejscu)” – 5 Moj. 2: 21-23.

W jaki sposób Bóg przeszkodził demonom?:
1. podzielił narody,
2. podzielił języki,
3. dał zwierzęta na pokarm, co nauczyło ludzi walki (polowanie i samoobrona).

Wszytko, co utrudnia demonom przejęcie władzy na ziemi, jest nam dziś w mediach przedstawiane, jako zło. Siłą jest narzucany nowy model społeczny, kulturalny i światopoglądowy.

Działania demonów i szatana przeciw ludziom, polega na zbuntowaniu ich przeciw woli Bożej, by robiły wszystko odwrotnie:
1. zjednoczenie narodów,
2. zjednoczenie kultury i wiary,
3. regulacja i centralne planowanie,
4. ślepe posłuszeństwo,
5. zakaz polowania i zakaz posiadania broni po to, by ludzie stali się niezdolni do samoobrony.

Wszystko, co sprzyja łagodności lub ogłupieniu ludzi, jest promowane jako najlepsze w tym: zatruta żywność, szkodliwe dodatki jak fluor, zakaz spożywania mięsa (wegetarianizm), pranie mózgów za pomocą edukacji, kult natury, promowanie sekt pogańskich (hinduizm, buddyzm) itp.

Dzisiejsze poczynania demonów służą temu by ludzie:

  • nie potrafili się bronić,
  • nie wierzyli w Boga,
  • byli pozbawieni własnego zdania,
  • dobrowolnie stali się niewolnikami,
  • zmuszali innych do poddania się (demonkracja),
  • uznali dobro za zło, a zło za dobro.

Kiedy szatan przejmie całkowitą kontrolę nad ziemią, będzie mógł się ujawnić światu, a ludzie wielbić go będą jak zbawiciela. Oczywiście do tego nie dojdzie, ale taki jest jego cel.

Promowanie wiary w UFO może służyć wprowadzeniu rządów szatana i demonów jako rzekomych kosmitów, czyli wyższej cywilizacji. Bardziej prawdopodobne jednak jest, że da on władzę fałszywemu Izraelowi, nakaże wybudować świątynię i ogłosi powrót Mesjasza, podstawiając w Jego miejsce antychrysta.

Taki scenariusz znajdujemy w Księdze Objawienia 13 rozdział, gdzie smok daje władzę Bestii, by rządziła światem, bluźniła niebiosom i prześladowała wiernych prawdziwemu Zbawicielowi Panu naszemu Jeszu.

Dla ateistów może to być bajka o kosmitach i cywilizacji, która stworzyła człowieka na ziemi. Dla Żydów będzie to bajka o mesjaszu, który właśnie przybył, by uczynić ich panami ziemi.

Dla chrześcijan będzie to bajka o tym, że powrócił Chrystus i z Jego woli mamy służyć Bestii, czyli fałszywemu Izraelowi.

Wszyscy ludzie na ziemi, gdyż od rodziny Noego wywodzą się wszyscy ludzie dziś mieszkający na ziemi, otrzymali pozwolenie na zabijanie zwierząt w celu spożycia mięsa, ale pod warunkiem, że będzie to mięso wcześniej wykrwawione. Pozwolenie to obowiązuje aż do odwołania.

Żaden naród ani żadna religia nie może powiedzieć, że ich to nie obowiązuje. Oni mogą (korzystając z wolnej woli) wybrać drogę nieposłuszeństwa wobec Boga i jeść mięso z krwią lub zakazać całkowicie spożywania zwierząt, ale muszą liczyć się z konsekwencjami.

Księga Kapłańska podaje dwa powody, dla których Iszraelitom nie wolno było spożywać krwi:
1. ponieważ jest ona przebłaganiem za grzechy,
2. ponieważ w niej jest dusza.

„Bo dusza ciała jest we krwi, a ja dałem ją na ołtarz, abyście dokonywali przebłagania za swe dusze, gdyż to krew dokonuje przebłagania dzięki duszy, która w niej jest. (12) Dlatego powiedziałem synom Izraela: „Żadnej duszy spośród was nie wolno spożywać krwi i żaden osiadły przybysz, który przebywa pośród was, jako przybysz nie może spożywać krwi”Kapłańska 17: 11-12.

Czy ubój rytualny jest dozwolony?

Unia Europejska chce zalegalizować ubój rytualny, czyli taki sposób zabijania zwierząt, który powoduje dokładne wykrwawienie zwierzęcia.

Preferują to muzułmanie i żydzi, ale powinni także chrześcijanie.

Taki ubój polega na tym, że zwierzę unieruchamia się, a następnie przecina aortę szyjną, minimalizując przykre doznania do minimum.

Każdy sposób zabijania zwierząt jest nieprzyjemny. Ponieważ miałem kiedyś sporo kóz, więc naoglądałem się pracy różnych rzeźników i widziałem różne metody. Z usług niektórych skorzystałem tylko raz.

Zależało mi na tym, by ubój był jak najłagodniejszy dla zwierzęcia.

Jedni, zanim przecięli gardło, najpierw uderzali zwierzę w tył głowy, czasem nawet kilka razy, zanim straciło na chwilę przytomność. Taka metoda jest zgodna z polskimi przepisami.

Moim zdaniem jednak zwierzę nie tylko jest przerażone, ale też, zanim zostanie zabite, jest dodatkowo narażone na ból od nie zawsze dobrze zadanych uderzeń.

Rzeźnik, który w ten sposób dokonywał uboju, twierdził, że bez ogłuszenia nie potrafiłby pracować.

Gościłem też u siebie innego rzeźnika, co ciekawe świadka Jehowy, który zabijał tylko przez wykrwawienie, czyli bez bicia w głowę. Obserwując to przykre zajęcie, odniosłem wrażenie, że przecięcie aorty jest łagodniejszym sposobem uboju zwierząt i dlatego nie popieram zakazu takiego uboju.

Z przykrością obserwuję, jak społeczeństwo jest na ten temat manipulowane, wmawia mu się coś zupełnie odwrotnego.

Jestem pewien, że ubój przez wykrwawienie bez niepotrzebnego bicia lub rażenia prądem jest lepszy dla zwierząt, a przy okazji zapewnia najlepszy sposób wykrwawienia mięsa, co ułatwia nam trzymanie się prawa Bożego.

Jest to stary i sprawdzony sposób a ludzie, którym się wydaje, że mogą go usprawnić, działają na szkodę zwierząt.

Szatan chce zaprojektować świat w taki sposób, by wmówić ludziom, że ten jego jest lepszy niż ten, który jest obecnie. W tym celu musi skłonić ludzi do wmówienia im, że zło jest dobrem a dobro złem.

Czy dasz mu się zmanipulować?

Czy przyjmiesz jego sposób myślenia?

Pamiętaj, że Bóg jest miłością, a dzisiejszy świat jest zły właśnie dlatego, że namieszał w nim szatan, który teraz chce uchodzić za reformatora.

Komunizm był próbą oszukania ludzi i przekonania do niby lepszego ustroju. Dziś wiemy, że był bardziej morderczy, niż cokolwiek wcześniej ludzie wymyślili, ale to nie koniec oszustw szatana. Teraz proponuje nam nowe społeczeństwo bez przemocy, gdzie zwierzęta są traktowane na równi z ludźmi, a faktycznie ludzie będą sprowadzeni do poziomu zwierząt.

Ludzie nie będą mogli się z tej trudnej sytuacji wyzwolić, bo będą całkowicie niezdolne do samoobrony.

Na szczęście Syn Boży szykuje się do przejęcia władzy na ziemi po to, by zaprowadzić prawdziwy pokój i dobrobyt nadal pozostawiając ludziom wolną wolę.

Krzysztof Król z Jeszu.pl

 

P.S. Ebook: Największy Przekręt Wielu Religii => Bezpłatnie

Form by (e)NeTes



Foto: By NomadSoul1

Przeczytaj koniecznie:

17 Responses to “Dlaczego satanistyczny świat walczy z mięsem? Ubój rytualny…”

  • Krzysztof on 11 listopada 2018

    Iz 5:20 „Biada tym, którzy zło nazywają dobrem, a dobro – złem; którzy ciemność mają za światłość, a światłość – za ciemność; którzy gorycz uważają za słodycz, a słodycz – za gorycz.”

  • mloo on 11 listopada 2018

    Łagodność to nie to samo co bycie ogłupionym. Człowiek wierzący ma być łagodny. Izajasza 40,2 Nie będzie wołał ni podnosił głosu, nie da słyszeć krzyku swego na dworze. 3 Nie złamie trzciny nadłamanej, nie zagasi knotka o nikłym płomyku. Więc mamy być łagodni ale i rozsądni. Rozsądek nie oznacza zgody na wszystko, lecz świadomego nadstawienia drugiego policzka. Bo złego człowieka można zmienić jedynie poprzez nasze dobre czyny wobec jego zła.

  • Tomasz on 12 listopada 2018

    W chazarskim i semickim uboju rytualnym samo pozbawianie zwierzęcia krwi ma jakies odniesienie do poleceń boskich , ale nie to jest celem .
    Celem jest sycenie się konaniem spętanego i rozpaczliwie walczącego , przerażonego umieraniem obiektu tej makabry . Wywołuje to stan euforii , dzikich okrzyków , mazania sie we krwi , tańców itp .
    Koniecznie obserwują to dzieci .

    Widziałem to w Iraku .
    Chodzi o wychowanie do bestialstwa wobec sprowadzonej do stanu bezbronności ofiary . Semici – czyli arabowie , dali ostatnio popis na co ich stać wobec bezbronnych , gdy ustanowili wspierane przez Izrael państwo ISIS .

    Chazarowie obecnie pracuja nad doprowadzeniem swoich ofiar do stanu bezbronności . Jedną z metod jest kult samozagłady – w skrócie , nie rodzenia dzieci i wymierania narodów . Co znakomicie im się udaje . Przekonanych do tego kultu jest ponad 90% młodych Polaków . Potem metody rytualnego uboju , czyli „ostatecznego rozwiązania” , kwestii narodów europejskich . Sam ubój przeprowadzą specjalnie do tego sprowadzeni i rozmnażani semiccy arabowie (powtórka z ISIS)

    Natomiast w kwestii technicznej uboju zwierząt . Co widziajem w polskiej bedącej na niezlym poziomie rzeżni . Zwierzę dostawało strzał metalowym bolcem w czaszkę , padało , rzeżnik podcinał gardło i krew wylewala sie na posadzkę . Zanik swiadomości zwierzęcia – chwila , krew spuszczona , o czym tu dyskutować ?

    O co innego idzie w uboju rytualnym , jw.

  • pooldarek on 12 listopada 2018

    Może warto powrócić do hodowli kóz na te nadchodzące czasy ostateczne.
    Czyli jedzenie kaszanki jest niedozwolone i możemy je uważać za grzech?

  • Robert on 12 listopada 2018

    pooldarek

    nie chodzi o kaszankę tylko o krew w kaszance.
    Jeżeli zrobisz kaszankę bez krwi, to jak najbardziej możesz jeść.

  • Robert on 12 listopada 2018

    Tomasz

    pytanie, czy zawsze zwierzę po strzale jest nieprzytomne?
    ile razy trzeba to zwierzę dobijać?
    Strzał to huk, który psychicznie maltretuje inne zwierzęta.

    Izraelici biblijni nakładali ręce na zwierzę i zabijali.

  • Wojtek on 16 listopada 2018

    Który Bog? Ten co powiedział, że jest Bogiem zazdrosny i msciwym ? A gdzie tu miłość? I czy to jest na pewno ten, którego mamy słuchać? Jeszua mówił o miłości, a teraz powróci jego świadomość w nas. To się już dzieje. Teraz . Jeśli myślisz, że na 100 % Masz rację, przez 5 min odpuść, że się mylisz.

  • Robert on 17 listopada 2018

    Wojtek

    czy Pan Jeszu również jest mściwy, jeżeli twierdzi, że wszystkie osoby poniosą śmierć, które stoją po stronie fałszywych religii?
    Chrystus cały czas powoływał się na Boga Ojca, na Jego miłość.

  • Alex on 17 listopada 2018

    A co z cierpieniem zwierząt? Może warto odstawić na bok te religijne brednie i przez chwilę wejść w ich skórę..? One nie mają pojęcia o tych naszych ciemnych wierzeniach, one po prostu chcą żyć. Tak jak każde żywe istoty.

  • Wojtek on 18 listopada 2018

    A gdzie Jeszua mówił o religii?

  • Robert on 18 listopada 2018

    Alex

    to ten świat, ustawy polityków powodują, że ubojnie tak funkcjonują a nie inaczej.
    Dlaczego winisz o to Boga?

  • Robert on 18 listopada 2018

    Wojtek

    fałszywe wierzenia są we fałszywych religiach :)

  • Wojtek on 19 listopada 2018

    Nie odpowiedziałeś mi na pytanie. Czy Kościół Katolicki to prawdziwa czy fałszywa religia?

  • Robert on 20 listopada 2018

    Wojtek

    nie znam religii, która opierałaby się we wszystkim na prawach Chrystusa.
    Wszystkie coś dodają swojego lub odejmują od praw Chrystusa.
    Tak samo robi kk.
    A naszym zadaniem jest: „walczyć o wiarę raz przekazaną świętym” – Judy 1:3
    Apostołowie dostali jedne zasady wiary od Chrystusa i nikt nie ma prawa nic do nich dodać ani odjąć.
    Wszystkie religie są fałszywe, bo albo dodają albo odejmują, albo zakłamują.

  • aga on 20 listopada 2018

    „Wszystkie religie są fałszywe, bo albo dodają albo odejmują, albo zakłamują.” – i o niczym, co jest dodane, odjęte lub zmienione, prawdy nie wiemy. I co było najpierw, też – bo było to później zmanipulowane. I od kogo to wszystko pochodzi, też – bo było to później zmanipulowane.
    Prawda nas uwolni – od urojeń na każdy temat.

  • Robert on 20 listopada 2018

    aga

    to jest wygodne podejście do wiary.
    Należy badać Nowy Testament, sprawdzać poprawność tłumaczenia na podstawie przekładów interlinearnych.
    Wtedy wiemy, jaka była wiara raz przekazana apostołom.
    Opisujemy to.

  • Norbert on 22 grudnia 2018

    „Szatan chce zaprojektować świat w taki sposób, by wmówić ludziom, że ten jego jest lepszy niż ten, który jest obecnie. W tym celu musi skłonić ludzi do wmówienia im, że zło jest dobrem a dobro złem.”

    Ten, który jest obecnie, już od zarania jest pod jego uzurpatorską władzą, więc NWO nie jest żadnym NEW World Orderem, tylko podrasowanym na maksa w starej, destrukcyjnej logice.

    Uważam, że szatan działa inaczej. Jak powiedział Chrystus, ten świat jest zjadaczem trupów i sam jest jak trup.

    Jednak zmartwychwstanie, choć szatan, tkwiąc w szczegółach, wszystko przekręca. Zjednoczenie się np. wszystkich narodów wokół jednej kultury i wiary, z sentymentem do archiwum własnych tradycji – to jest dobre. Jaki jest szczegół? Że nie może to nastąpić w sposób odgórny, uciskowy, regulacyjny, centralny. Raczej dzięki rewolucyjnemu przebudzeniu ludzi.

    Podobnie z wegetarianizmem. Ludzie szybko dostają się do wycinka dobra, o jakim wrzeszczy ich uciskana intuicja, i natychmiast chcą np. nie jeść mięsa, albo wręcz odżywiać się tylko światłem. Nie jesteśmy na to gotowi pod żadnym względem, to NIE TEN CZAS.

    Przecież nawet Adam i Ewa mogliby posiąść pełną wiedzę, ale dochodząc do niej stopniowo, odkrywając świat, który został im dany, robiąc to z radosną wdzięcznością. Jednak zrobili to łapczywie, pożądliwie, porzucając wdzięczność.

    Później mamy „pragmatyków” Januszów, którzy jedynie kopiują to, co najpowszechniejsze (a więc również i schabowe), a obok skrajnych wegetarian. I nienawidzą się z powodu swoich różnic dietetycznych. O to chodzi szatanowi. O dzielenie się i skłócania na podstawie pierdół, na podstawie półprawd, powierzchownych, nieistotowych różnic. Następnie, o zmęczenie ludzi wojną (a nie pragnienie pokoju wynikające z dogłębnej świadomości) i zjednoczenie wokół jakiegoś bożka, jako zestawu mamony i władzy nad umysłem. Władzy, która zarówno serce, jak i umysł, wyłącza. Która chce z nas zrobić monolit, zamiast komplementarną jedność.

    Ponadto wierzę, że ubój rytualny jest już całkowicie zbędny, co przyniósł Chrystus wraz z nauką-kluczem. Zalecając, byśmy całą tę tradycję przenieśli na poziom symboliczny i spożywając wino oraz chleb NA PAMIĄTKĘ, bo mówiąc „to jest ciało moje”, nie miał na myśli kanibalizmu, ale mówił tak, jak mówi człowiek, gdy chce coś do czegoś porównać, w sposób oczywisty obywając się bez słów „jakby” „jak” „wyobraź sobie, że to jest”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *