Antychryści i sataniści linczują Pawła

 satanizm

Jest w internecie grupa antychrystów, sekta antypawłowa, która uważa Pawła za szkodnika i fałszywego proroka. Wymyśliła całą litanie błazeństw, aby tylko zdyskredytować działalność Pawła i w konsekwencji unieważnić Nowy Testament.

Jakie argumenty mają przeciwnicy Pawła?

Lista „fałszywego” działania Pawła jest długa. Są na niej bezsensowne argumenty, jak i powodowane nierozumieniem Biblii. Do dwóch zastrzeżeń postaram się odnieść.

  • Paweł anulował całe Prawo Boże wraz z 10 Przykazaniami. 

Przeciwnicy stosują argumentacje, jakoby Paweł zniósł prawo mojżeszowe. Jest to absurd, ponieważ prawo mojżeszowe zniósł Chrystus. W trakcie swojej działalności wykazywał błędy w prawie i nie dostosowywał się do jego wymogu.

Dlaczego?

Na przestrzeni lat prawo mojżeszowe zmieniało się wiele razy. Dlatego należy go rozpatrywać pod kątem trzech zdarzeń:

  • prawo Boże dane Mojżeszowi,
  • prawo mojżeszowe nie zawsze zgodne z wolą Boga, które Mojżesz dostosowywał do krnąbrnego narodu, 
  • prawo ustanowione/zmienione przez sektę odstępczych faryzeuszy.

Żydzi przez wieki zmienili rdzenne prawo mojżeszowe na swoje własne doktryny i opisali to w Talmudzie. Gdyby Chrystus nie zniósł prawa zapisanego w Talmudzie, to musiałby wystąpić przeciwko Bogu Ojcu. Przeczytaj choć fragmenty Talmudu, który powstał w niewoli babilońskiej, a sam/sama stwierdzisz, ile tam jest kłamstw.

Bóg traktuje wszystkich ludzi jednakowo, Talmud stwierdza, że goje są niższą, zwierzęcą rasą. Można ich okraść, wyzyskać a nawet zabić.

Teraz rozumiesz, dlaczego Chrystus zniósł splamione prawo mojżeszowe, a Paweł propagował ten fakt?

Więcej w artykule: „Czy dzisiaj obowiązuje nas prawo mojżeszowe?”.

 

  • Paweł uznawał Żydów i Edomitów za 12 pokoleń Izraela a pogan nazwał Izraelem duchowym. 

Polecam cały artykuł: „Jak powstał fałszywy Izrael i żydowska międzynarodowa finansjera?”.

W 126 roku p.n.e., Jan Hirkan I król Izraela z rodu kapłańskiego, pokonał Edomitów. Edom to miasto założone przez Ezawa, brata Jakuba (Izrael). Edomici byli następcami Kananejczyków – rodu szatana:

Ezechiela: 36:5

„Otóż Pan Bóg mówi: Poprzysięgam wam w mojej [świętej] zapalczywości, zwracając się do reszty narodów i do wszystkich Edomitów, którzy żywią w sercu radość, a pogardę okazują na zewnątrz i przywłaszczają sobie na własność mój kraj, jako łup [siłą wzięty]”.

Król Izraela popełnił błąd. Zamiast pokonać Edomitów, dał im wybór: albo głowa albo napletki. Edomici wybrali przyjęcie nowej wiary żydowskiej, która została zbrukana w Babilonie i przejęli kontrolę nad Izraelem.

Dlatego Paweł uznawał Edomitów za ród szatański. Tak samo żydów. Nie wiem skąd przeciwnicy twierdzą inaczej. Przypominam, że słowo żyd nie występuje w oryginalnych pismach Nowego Testamentu. Ta nazwa odnosi się do narodu, ludzi, którzy nie mają żadnych związków z Izraelem biblijnym.

Polecam artykuł – „W Nowym Testamencie nie ma ani jednego słowa „żyd””. 

Poganie, którzy działają tak jakby znli słowo Boże mają szanse na zbawienie:

Rzymian 2:14-16

„14Bo, gdy poganie, którzy Prawa nie mają, idąc za naturą, czynią to, co Prawo nakazuje, chociaż Prawa nie mają, sami dla siebie są Prawem. 15Wykazują oni, że treść Prawa wypisana jest w ich sercach, gdy jednocześnie ich sumienie staje jako świadek, a mianowicie ich myśli na przemian ich oskarżające lub uniewinniające.16[Okaże się to] w dniu, w którym Bóg sądzić będzie przez Chrystusa ukryte czyny ludzkie według mojej Ewangelii”.

Sekta antypawłowa chce podważyć Nowy Testament

Zacytuję dwie osoby, które świadczą o uczciwej działalności Pawła.

Pierwszym jest Łukasz:

„Po tych słowach upadł na kolana i modlił się razem ze wszystkimi. Wtedy wszyscy wybuchnęli wielkim płaczem. Rzucali się Pawłowi na szyję i całowali go, smucąc się najbardziej z tego, co powiedział: że już nigdy go nie zobaczą. Potem odprowadzili go na okręt”Dzieje 20:36-38. 

Dzieje 19:11-12:

„Bóg czynił też niezwykłe cuda przez ręce Pawła, (12) tak że nawet chusty i przepaski z jego ciała kładziono na chorych, a choroby ustępowały z nich i wychodziły złe duchy”.

Skoro sekta antypawłowa nie uznaje Pawła, to również musi odrzucić wszystkie księgi Łukasza.

Drugą osobą, która świadczy o Pawle jest Piotr:

2 Piotra 3:15-16:

„Ceńcie sobie bardzo wielkoduszność Pana, jak to napisał, z właściwą sobie mądrością Bożą, umiłowany brat nasz Paweł w liście skierowanym do was. (16) oraz w pozostałych swoich listach zajmujących się tą sprawą. Są tam – przyznać trzeba – również rzeczy trudne do zrozumienia. Ludzie niedostatecznie przygotowani i nie utwierdzeni w wierze, pojmując je – podobnie zresztą jak inne pisma – w sposób niewłaściwy, tym samym ściągają na siebie wieczną zagładę”.

Z tym wersetem mają duże problemy antychryści. Zazwyczaj stosują argument, że listy Piotra zostały sfałszowane.

Na jakiej podstawie tak twierdzą?

Mają argumenty?

Tak, natury filozoficznej popartej własną mądrością i… głębokimi przemyśleniami.

Drogi czytelniku, skoro apostoł Piotr potwierdził uczciwość Pawła, to nie zajmuj się satanizmem i rozprzestrzenianiem kłamstw.

Jeżeli nie rozumiesz o czym pisał Paweł, jego słowa wydają ci się niedorzeczne, to nie przyjmuj kłamstw sekty antypawłowej, tylko badaj Pisma, dociekaj prawdy.

Powyżej obaliłem dwa kłamstwa szatańskiej sekty.

Jeżeli mają długą listę oszczerstw, to nie wchodź w ich szatańskie buty, tylko sprawdź co pisze Biblia.

„Natychmiast w nocy bracia wysłali Pawła i Sylasa do Berei. Kiedy tam przybyli, poszli do synagogi Judejczyków. Ci byli szlachetniejsi od Tesaloniczan, przyjęli naukę z całą gorliwością i codziennie badali Pisma, czy istotnie tak jest” – Dzieje 17:10,11.

. . ekonomia Robert Brzoza

P.S. Czy wolno modlić się do obrazów? => Bezpłatnie

Formularz z NeTeS



Foto: „Indigestion of the Mind” (CC BY-NC-ND 2.0) by ViaMoi

Przeczytaj koniecznie:

20 Responses to “Antychryści i sataniści linczują Pawła”

  • Damian on 30 października 2016

    Super artykuł. Panie Robercie bardzo lubię Pana stronę i zamieszane/pisane przez Pana/rodzine artykuły. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

  • bartek on 30 października 2016

    Robercie Chrystus powiedział: nie mniemajcie że przyszedłem znieść prawo albo proroków. Nie przyszedłem znieść ale wypełnić. Więc on nie zniósł prawa tylko w doskonały sposób je wypełnił i pokazał nam jak to zrobić. Czy to że ktoś neguje Pawła oznacza że neguje Chrystusa? Przecież Paweł oraz Chrystus to dwie różne osoby. Czytałem listy Pawła. W jednym z nich Paweł nazywa. zakon (czyli prawo) przekleństwem z którego Chrystus nas uwolnił. Wprowadził także może pojęcie: zakon wiary i pisze także że człowiek zbawiony jest z wiary natomiast chrystus nauczał że zbawienie jest z uczynków. Chrystus powiedział wyraźnie że aby odziedziczyć żywot wieczny należy przestrzegać przykazań… Osobiście sam się zastanawiam nad słowami pawła. I wiele z nich instynktownie mi nie pasuje do słów chrystusa. Czy to znaczy że jestem satanista? Wierzę w Boga i wierzę w Chrystusa i uważam że słowa Boga i słowa Chrystusa są dla nas najważniejsze. Pozdrawiam

  • Robert on 30 października 2016

    @Bartek
    Dalej nie rozumiesz czym jest prawo mojżeszowe.
    Prawo dane Mojżeszowi, a prawo opisane w Talmudzie, to dwa różne zapisy, dwa różne prawa.
    Chrystus zniósł to prawo i wdrożył własne, przekazane od Boga.

    Jeżeli dalej obowiązuje cie prawo mojżeszowe to czy jesteś obrzezany?

    Czy nie uważasz się za zbyt zarozumiałego czytać listy Pawła i je podważać?
    Jeżeli czegoś nie rozumiesz, to jakie masz prawo twierdzić, że to coś u Pawła jest nie tak, zamiast u ciebie?

    Jeżeli nie akceptujesz Pawła, to uważasz, że Piotr – uczeń Chrystusa kłamał, pisząc o Pawle w samych superlatywach.
    Jeżeli Piotr kłamie, to może Chrystus również?
    Tu jest droga do satanizmu.
    Skoro Chrystus wybrał Piotra, który był wierny do końca, to nie masz prawa podważać jego słów mówiących o Pawle.
    Jeżeli to robisz, to jesteś na drodze satanizmu.
    Własną mądrość przekładasz nad wiarą…

  • Robert on 30 października 2016

    Dzięki Damian.

  • nadia on 30 października 2016

    Panie Robercie wydaje mi sie, ze powinno byc Piotr a nie dwa razy Pawel w tym co Pan napisal:
    ”Drogi czytelniku, skoro apostoł Paweł potwierdził uczciwość Pawła, to nie zajmuj się satanizmem i rozprzestrzenianiem kłamstw.”
    Pozdrawiam – nadia

  • Piotr Tom. on 30 października 2016

    Witam :)
    Osobiście uważam, że to nie Bóg Ojciec, kazał składać krwawe ofiary, że zwierząt, czyżby …. dla Stwórcy Wszech rzeczy, przyjemnościa było, napawać się zapachem krwi i spalenizną zwierzęcych ciał !!!??? JESZU wyraznie mówi: ” Szatana macie za ojca!!!
    Miła woń dla Jahwe!!! Miła???
    Nie zaprzeczycie, nie raz to zdanie,jest używane w starych pismach. Testamencie??? . . .od kiedy to BÓG OJCIEC zostawia testament, stary, czy nowy….przecież nie umiera!!!
    Został ustalony w II wieku, przez poczatki kleru i panoszenia sie wszelkiej zarazy pogańskiej oraz dążenia za wszelką cene do władzy!!! Przez lata z pokolenia na pokolenie, tak utwaliło się to w ludzkiej podświadomości, że trudno to ruszyć, boimy się wychylić, że wystawimy się na pośmiewisko! Dlatego zdecydowana większość zostanie zwiedziona . . . . .

    Prosze studiowac pisma, z większą świadomościa … nie które odłamy chrześcijaństwa już toną.
    Naprawde, żyjemy w czasach ostatecznej rozgrywki !

    Pozdrawiam serdecznie.

  • Robert on 30 października 2016

    Dziękuję Pani Nadio :)

  • Robert on 31 października 2016

    @Piotr Tom.

    Skoro Bóg nakazał składanie ofiar, to co tobie do tego?
    Była przeznaczona dla Izraela, prostego, rolnego.
    Wybrał taką formę, którą później zniósł.
    Tu jest pewna głębia zrozumienia palenia ofiar… dla każdego według jego stopnia rozwoju…

  • Piotr Tom. on 31 października 2016

    Robercie :)
    Wyjdż chociaż trochę, poza okowy bibljne. Bóg Ojciec któremu ja ufam, nigdy nie życzył sobie żadnych ofiar. Jednak Szatan, jak najbardziej, czyżbyś zapomniał, że od samego początku udaje Boga i zwodzi ludzi?

    Pozdrawiam serdecznie :)

  • Robert on 31 października 2016

    To według ciebie n a czym należy oprzeć wiarę?
    Na własnej filozofii, przemyśleniach, snach…?

    Proszę cię…

    Jeżeli idziesz tą drogą to szybko wpadniesz w dół.

  • Bartek on 1 listopada 2016

    Co do wiary ja uważam że należy się opierać na słowach Boga i jego Syna. Robercie fakt nie jestem obrzezany… I to że napisałem że zastanawiam się nad listami Pawła nie oznacza że je podważam… dobrze że napisałeś o liście Piotra zacytuję (15) A cierpliwość Pana naszego uważajcie za ratunek, jak i umiłowany brat nasz, Paweł, w mądrości, która mu jest dana, pisał do was;

    (16) Tak też mówi we wszystkich listach, gdzie o tym się wypowiada; są w nich pewne rzeczy niezrozumiałe, które, podobnie jak i inne pisma, ludzie niewykształceni i niezbyt umocnieni przekręcają ku swej własnej zgubie.

    (17) Wy tedy, umiłowani, wiedząc o tym wcześniej, miejcie się na baczności, abyście, zwiedzeni przez błędy ludzi nieprawych, nie dali się wyprzeć z mocnego swego stanowiska.

    (18) Wzrastajcie raczej w łasce i w poznaniu Pana naszego i Zbawiciela, Isusa Chrystusa. Jemu niech będzie chwała teraz i po wieczne czasy. 2P 3, 15-18 Tutaj właśnie Piotr wskazuje iż abyśmy raczej wzrastali w poznawaniu Zbawiciela i jego słów i żebyśmy mieli się na baczności. Sam Piotr pisze że w listach Pawła są rzeczy nie zrozumiałe… Przeanalizujmy także co pisze Jakub w swoim liście: (17) Tak i wiara, jeżeli nie ma uczynków, martwa jest sama w sobie.

    (18) Lecz powie ktoś: Ty masz wiarę, a ja mam uczynki; pokaż mi wiarę swoją bez uczynków, a ja ci pokażę wiarę z uczynków moich.

    (19) Ty wierzysz, że Bóg jest jeden? Dobrze czynisz; demony również wierzą i drżą.

    (20) Chcesz przeto poznać, nędzny człowieku, że wiara bez uczynków jest martwa?

    (21) Czyż Abraham, praojciec nasz nie został usprawiedliwiony z uczynków, gdy ofiarował na ołtarzu Izaaka, syna swego?

    (22) Widzisz, że wiara współdziałała z uczynkami jego i że przez uczynki stała się doskonała.

    (23) I wypełniło się Pismo, które mówi: I uwierzył Abraham Bogu i poczytane mu to zostało ku usprawiedliwieniu, i nazwany został przyjacielem Boga.

    (24) Widzicie, że człowiek bywa usprawiedliwiony z uczynków, a nie jedynie z wiary Jk 2, 17-24 Paweł natomiast pisał że usprawiedliwieni jesteśmy przez wiarę,,, czy to nie daje powodu do zastanowienia się?

  • StanisławS on 1 listopada 2016

    Do, Piotr Tom. używasz imienia naszego Pana Jeszu, to oczywiście zobligowany jesteś abyś podawał prawdę objawioną ze Sława Bożego. Przeczytaj list Pawła do

    Heb 10:1 Prawo bowiem, posiadając tylko cień przyszłych dóbr, a nie sam obraz rzeczy, przez te same ofiary, corocznie ciągle składane, nie może nigdy udoskonalić tych, którzy się zbliżają. 2 Czyż bowiem nie przestano by ich składać, gdyby składający je raz na zawsze oczyszczeni nie mieli już żadnej świadomości grzechów? 3 Ale przez nie każdego roku [odbywa się] przypomnienie grzechów. 4 Niemożliwe jest bowiem, aby krew cielców i kozłów usuwała grzechy.
    5 Przeto przychodząc na świat, mówi:
    Ofiary ani daru nie chciałeś,
    aleś Mi utworzył ciało;
    6 całopalenia i ofiary za grzech
    nie podobały się Tobie.
    7 Wtedy rzekłem: Oto idę –
    w zwoju księgi napisano o Mnie –
    abym spełniał wolę Twoją, Boże.
    8 Wyżej powiedział: ofiar, darów, całopaleń i ofiar za grzech nie chciałeś i nie podobały się Tobie, choć składa się je na podstawie Prawa. 9 Następnie powiedział: Oto idę, abym spełniał wolę Twoją. Usuwa jedną [ofiarę], aby ustanowić inną. 10 Na mocy tej woli uświęceni jesteśmy przez ofiarę ciała Jeszu Chrystusa raz na zawsze. 11 Wprawdzie każdy kapłan staje codziennie do wykonywania swej służby, wiele razy te same składając ofiary, które żadną miarą nie mogą zgładzić grzechów. 12 Ten przeciwnie, złożywszy raz na zawsze jedną ofiarę za grzechy, zasiadł po prawicy Boga, 13 oczekując tylko, aż nieprzyjaciele Jego staną się podnóżkiem nóg Jego. 14 Jedną bowiem ofiarą udoskonalił na wieki tych, którzy są uświęcani. 15 Daje nam zaś świadectwo Duch Święty, skoro powiedział:
    16 7 Takie jest przymierze, które zawrę z nimi
    w owych dniach, mówi Pan:
    dając prawa moje w ich serca,
    także w umyśle ich wypiszę je.
    III Mojż 16: DZIEŃ PRZEBŁAGANIA, Przebłaganie za grzechy.

  • Artur on 1 listopada 2016

    zgadzam sie z Piotr Tomem :)

    Moim zdaniem, wiare oczywiscie trzeba oprzec na Biblii, niemniej jednak nie mozna jej wierzyc bezwarunkowo. Nie mozna zapominac kto chwilowo rzadzi tym swiatem. A to nie byle kto.

    „Byłeś odbiciem doskonałości, pełen mądrości i niezrównanie piękny… byłeś doskonały w postępowaniu swoim od dni twego stworzenia, aż znalazła się w tobie nieprawość” (Ez.28:12.15).

    Naprawde trzeba byc naiwnym, aby sadzic ze szatan nie skazil tez Pisma Swietego.

    Jak widac, nie dosc ze udalo mu sie zwiesc wiekszosc ludzi, to jeszcze sa tacy ktorzy go nawet (nieswiadomie) bronia.

    Jak juz wczesniej pisalem, Biblia nie jest spojna i ma wiele bledow i sprzecznosci. A to powinny byc, przynajmniej dla mnie sa, sygnaly, wskazowki ze cos jest z nia nie tak.

    Napisales wszesniej(chyba ja Ciebie zainspirowalem do tego artykulu :) ):

    „Przeciwnicy stosują argumentacje, jakoby Paweł zniósł prawo mojżeszowe. Jest to absurd, ponieważ prawo mojżeszowe zniósł Chrystus. W trakcie swojej działalności wykazywał błędy w prawie i nie dostosowywał się do jego wymogu.”

    Widze ze zapomniales kto ustanowil te prawo. To nie jest kodeks drogowy, aby mozna go bylo dostosowac i wykazac bledy. To jest slowo boze.

  • Robert on 1 listopada 2016

    Bartek, zgadzam się z tobą:
    jeżeli wiesz na pewno, zbadałeś temat, to wtedy można o danej rzeczy/doktrynie wypowiadać się pewnie, wskazując dowody.
    Jeżeli nie mamy pewności, to nie wolno rzucać oskarżeń, tylko wątpliwości i pytania.

  • Robert on 1 listopada 2016

    Artur,

    1 – Zgadzam się, Biblie należy badać, dociekać, ale róbmy to ostrożnie. Jeżeli zbadałeś dokładnie dany temat (a wymaga to dużo pracy), to wtedy dopiero można w pełni się wypowiadać.
    Jeżeli masz połowiczną wiedzę lub kopiujesz innych, to nie wolno mówić czegoś jako pewnik, tylko przedstawić wątpliwości i pytania.

    2 – Kolejny raz przedstawiam różnicę pomiędzy prawem mojżeszowym danym przez Boga, a prawem mojżeszowym, jaki zastał Chrystus.
    Po Babilonie, prawo mojżeszowe zostało zepsute, powstał wtedy Talmud i haniebne wywyższanie żydów, a poniżanie innych narodowości.
    Dlatego Chrystus przyniósł nowe prawo, które jest powieleniem tego co Bóg dał Mojżeszowi.
    Później Mojżesz zmieniał prawo dostosowując je do krnąbrnych Izraelitów.
    Gdybyś chciał stosować prawo mojżeszowe po Babilonie, to musiałbyś odrzucić Chrystusa.
    Gdybyś chciał stosować prawo mojżeszowe, które Mojżesz zmieniał pod Izraelitów, to należałoby palić ofiary dla Boga, obrzezać się, stosować święta Izraelitów itd.
    Co robisz z tego obecnie?
    Nic.
    Chrystus przyniósł nowe prawo.
    Przeczytaj dokładnie cały Nowy Testament.
    Tam jest to co nas obowiązuje.

  • Piotr Tom. on 1 listopada 2016

    Witam serdecznie :) … zwłaszcza Ciebie StanisławS !
    Dziś, pragnę z całą gorliwościa, stanąć w obronie PAWŁA , który jest ( nawet nie wiem, za co) niesłusznie oskarżany, oczerniany, obrażany!!! Trzeba mieć, naprawdę, mierną wiedzę biblijno-historyczną, żeby tak człowieka znieważać!!!

    StanisławieS, dziekuję bardzo, że zacytowałeś własnie ten list PAWŁA ! Mój ulubiony! Wyręczyłeś mnie, nie musze go cytować, cały list jest świetny, przypomina mi mowę Jeszu’y, z pism, które niestety,nie zostały w biblii umieszczone …
    Niech każdy, najpierw solidnie zastanowi się, zanim znów obrazi PAWŁA !
    Proszę pamiętać, że został wybrany przez samego CHRYSTUSA! Ja rozumiem, że są osoby, które nie lubią Pawła, za to, że prześladował chrześcijan, lecz On nawrócił się … odkupił swoje winy, przez gorliwe nauczanie, do końca swego życia. Wiele razy musiał uciekać, był bity a raz omal nie zginął… to był cud że przeżył !
    Czyż JESZU, nie powiedział wyrażnie, że przyszedł nawrócić grzeszników?
    „Nie jest zdrowym potrzebny lekarz, lecz tym którzy się żle mają” :)
    Paweł, był swietnie wykształcony, znał wszystkie pisma, dlatego Jeszu go powołał, ponieważ wiedział, że po nawróceniu, bedzie tak gorliwie nauczać . . . jak przedtem prześladował !!! Któż inny, zostawił nam tyle listów? On sam napisał ich więcej, niż uczniowie CHRYSTUSA razem !!! Co, nie znaczy, że ja uczniom ujmuje wiary! Broń Boże :) !
    Jeśli są tacy, którzy ,nie potrafią wybaczyć PAWŁOWI przeszłości, po prawie 2000 -cach lat, to bardzo, ale to bardzo współczuję. ……….
    Moja dobra znajoma, właściwie przyjaciółka, wybaczyła swemu meżowi, prawie 30 -sto letnie maltretowanie … psychiczne!!! Proszę brać przykład ! Tym miłym akcentem, zakończe, moją mowę obronną :)

    Pozdrawiam serdecznie, wszystkich blogowiczów bez wyjątku, zwłaszcza tych zagubionych !

  • StanisławS on 1 listopada 2016

    Do Bartek, Zacznijmy od tego że Isus to imię antychrysta, jedno z wielu. Prawdziwe imię Mesjasza to Jeszu co tłumaczy się na język polski Zbawiciel. Kiedy Anioł informował jakie imię mają dać Chrystusowi rodzice, wyraźnie uzasadnił „Nazwiesz go Jeszu (Zbawiciel) on bowiem zbawi lud” Mat 1:21
    https://www.bibliepolskie.pl/przeklady.php?tid=160

  • Piotr Tom. on 1 listopada 2016

    StanisławS :)
    Świetnie, że wstawiłeś ten link. Już pisałem wcześniej, że pojawia się coraz więcej nowych pism i przekładów.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • Flatearth on 1 stycznia 2017

    Elo ziomale

    Poczytajcie sobie o jazydach i ich religii…. wierzą w szatana i modlą się do niego ! wg. nich jest dobry ! , w ich religii występuje też adam i ewa i bog , który nie ma czasu na zajmowanie się światem dlatego zesłał 7 aniołów i kazał im kleknąć przed człowiekiem AND QUESS WHAT !! ??

    6 uklękło jeden nie !!!!!!!!!!
    bo ? bo klęka się tylko przed bogiem !
    i dlatego szatan dostał ziemie w panowanie ! a 6 innych mu pomaga.

    Szatan serduszko – kocha boga nienawidzi ludzi , kusi ich
    by pokazać bogu że sĄ nic nie warci!! (jest zazdrosny :) )

    Dlatego wszystkie spisane rozmowy typu „góra – dół”

    To moim zdaniem – Człowiek -Duchy- Szatan

  • Flatearth on 1 stycznia 2017

    p.s – Jazydów próbowano wymordować kilkadziesiąt razy !!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *